تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

من بازنشست شدم

من بازنشست شدم و...

 

به لطف پروردگار عالم و پس از عمری خدمت صادقانه و بی باکانه در عرصه خبر و خبر رسانی در مطبوعات، بازنشست شدم .

طول خدمت من در عرصه خبر و کلیه سرویس های روزنامه نگاری 24 سال سابقهء ممتد است که با استفاده ازآئین نامهء کارهای سخت و زیان آور به افتخار بازنشستگی نائل شدم .

طی این مدت بیش ار 6100 خبر و گزارش خبری ( اختصاصی و تولیدی ) داشتم و بیش از 260 گزارش اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، عمرانی ، علمی و پزشکی ( ویژه صفحه گزارش روزنامه) و بیش از 210 یادداشت ، نگاه و گشت و گذار در موضوعات مختلف از اینجانب در روزنامه خراسان به چاپ رسیده است ، و علاوه بر اینها صدها خبر تنظیمی و تلفیقی دیگر که کار تولیدی صرف اینجانب محسوب نمی شده است آماده کردم و به مدت مدیدی نیر اخبار رادیو های بیگانه را برای روزنامه دریافت می نمودم و به طور خلاصه برای چاپ آماده سازی می کردم و در مقاطعی مسئولیت صفحات کار و کارگر ، علمی ، حوادث و شهرستان ها را بر عهده داشتم ،

و طی این مدت از 22 اداره و سازمان دولتی و نیمه دولتی تقدیر نامه و تشویق نامه دریافت کردم.

منهای این فعالیت ها که در روزنامه خراسان به طور ثابت و در شغل اصلی ام ارائه شده است همچنین به طور پراکنده و مقطعی با روزنامه جهان اسلام به مدیریت آقای سید هادی خامنه ای ، روزنامه کار و کارگر ،خبرگزاری ایلنا ، روزنامه قدس همکاری داشتم و آثاری بدون دریافت مواجب ارائه دادم و نشریات مقطعی ازجمله روزنما مربوط به خانه مطبوعات خراسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان و نیز یادواره شهداء نیروی انتظامی خراسان رضوی را تهیه و انتشار دادم و نیر به مدت یک سال نشریه پیام شورا متعلق به کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان خراسان را مدیریت ، سردبیری و اداره کردم  .

همچنین طی این مدت دوره های کارشناسی روزنامه نگاری را زیر نظر بهترین استادان مشهور کشور گذراندم و نیز دوره هایی در امر اپراتوری کامپیوتر، اینترنت ، تایپ و حروف چینی ( وورد ) خطاطی نسخ و نستعلیق ، تند خوانی ، ماشین نویسی را گذراندم و گواهی نامه های آنها را دریافت کردم و همچنین موفق به اخذ کارشناسی قانون کار جمهوری اسلامی شدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوریان دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://bost.blogfa.com

خدمت همکار ارجمندم جناب آقای ناظمی سلام و خدا قوت میگم.
ابتدا لازم می دونم افتخار بازنشستگیتان را تبریک گفته و از زحمات و خدمات ۲۴ ساله تان در عرصه خبر و مطبوعات تشکر نمایم.راستش خیلی دوست داشتم در مراسم شما و جناب آقای نیکبختی می بودم و عرض ارادات می کردم ولی چه کنم که در این استان و شهرستان دور ، کمتر مجالی برای دیدار دوستان فراهم می گردد .امیدوارم در اولین سفر، توفیق زیارت حاصل گردد.
همچنین ۱۷ مرداد روز خبرنگار و نیز روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت میگم.
توفبقتان را آرزومندم
همواره موفق باشید

دوست عزیزم دوسه بار سعی کردم پیام بفرستم که هر بار اروز داد و می دانم که پغام من کامل نشد به هز حال از اظهار لطف شما بسیار سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد