تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

کارت های سوخت و صدها مشکل

کارت های  سوخت و صدها مشکل بی جواب برای مردم

 

کارت سوخت خودرو من و ده‌ها مشکل بی جواب آن حدود سه ماه است که فکر و ذهن مرا مشغول کرده و به هر سویی که می‌روم و به هر جا مراجعه می‌کنم جواب نمی گیرم که نمی‌گیرم، فقط آنچه عاید می شود هدر رفتن وقت ، صرف هزینه ، و مجادله لفظی بامتصدیان و مأموران و به کارگیری توان آنها و باز ، نتیجه نگرفتن از پی گیری ها است که هر یک از موارد را بخواهم توضیح بدهم باید چندین صفحه مطلب بنویسم که نه مجال نوشتن آن است و نه مجال خواندن آن توسط شما .

خودرو من هنوز کارت سوخت ندارد و در این کشور و این نظام الکترونیک دولت معلوم نیست چه کسی مقصر است و چه کسی باید جواب بدهد و چه کسی مسئول است .

هر کس در این باره کاری انجام می دهد و باز هم نتیجه ای حاصل نمی شود و کارت سوختی در کار نیست و من همچنان منتظر معجزه ام .

نه نامه‌های پستی به خرم آباد نتیجه داده نه ارتباط با پلیس +10 مشهد، نه سایت epolice.ir. www و نه شرکت رهگشا در مشهد.

فقط سرهنگ جعفری رئیس اداره راهنمایی و رانندگی مشهد برای پی گیری این امر مساعدت لازم را کرده است چه شود معلوم نیست، نمی‌دانم در این کشور پهناور . این خودرو که 9 سال است سند آن به نام حقیر است و آدرس من هم تغییر نکرده است چه می‌شود و آیا باید همچنان زیرآفتاب به خاطر نداشتن کارت سوخت بسوزد ؟!

واقعا کم کم دارم کلافه می شوم چرا که این مشکل دو سه ماه است روح و روان مرا آزرده کرده و هزینه های مالی زیادی بابت آن به ناحق بر من تحمیل شده است، شما بگویید کارت سوخت پیکان شماره ۲۳۷۲۷ خرم آباد ۱۱

اگر صادر شده کجاست و اگر صادر نشده چه کسی باید آن را صادر کند و تحویل دهد. و دولت ، پلیس ، شرکت پخش فراورده های نفتی ، و اداره پست کدام کشور باید جوابگو باشد ؟.

امان از بی برنامگی ، بی نظمی و بی عدالتی ....

 

پیغام همیشگی سایت epolice.ir. www که تاکنون علیرغم تماسها و ارسال نامه و فاکس هیچ تغییری نکرده است

 

در حال حاضر مشخصات این خودرو در بانک اطلاعات کارت هوشمند سوخت موجود نمی باشد.

لطفاً برای تکمیل اطلاعات، با در دست داشتن مدارک زیر:

1.       شناسنامه مالکیت یا بنچاق خودرو

2.       مدرک شناسایی مالک خودرو

3.       مدرک احراز نشانی مالک خودرو (یکی از قبوض تلفن، برق، آب یا گاز).

به واحد شماره گذاری مراکز راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم یار جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

سلام
ولادت حضرت علی مبارک.
دوست گرامی:دیکته ننوشته غلط نداره.... قبول که مشکلات زیاده و به شما حق می دهم....ولی بالاخره باید از یک جایی شروع می کردیم...از زمان اقای هاشمی قراره این اتفاق بیوفته ولی همیشه با بهانه عدم زیر ساخت و...به عقب افتاده حالا بعد از ۱۰-۱۲سال یکی شروع کرده دیکته نوشتن....فکر کنم غلط داشتن تو این دیکته طبیعی باشه.....فکر کنم نیاز به حمایت وجود داشته باشه...چون کاره صورت گرفته کاره بزرگیه....ولی در هر صورت حق شما هم نباید پایمال بشه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد