تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

خبر نگار درد کش جامعه است

      روز خبرنگار در پیش است من فقط یک جمله بیان می کنم که البته این مطلب پاسخ یکی از بازدید کنندگان از وبلاک اینجانب است که از من سوال کرده بود و چو نتوانستم این مطلب کوتاه را راجع به خبرنکار برایش ارسال کنم به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار در یادداشت های وبلاگ می گدارم امید وارم این بیننده وبلاگ بر من ببخشد .      خبر نگار درد کش جامعه است و اگر جامعه ای سالم بود خبرنگار شاد و با نشاط است اگر ناسالم و پر از ریا و دروغ و نفاق و فتنه و خون ریزی بود خبرنگار نیز باید  مثل یک روشنفکر خون دل بخورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد