تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

انتخابات دور دوم مجلس نهم وهوشمندی مردم مشهد

انتخابات دور دوم مجلس نهم وهوشمندی مردم مشهد   

ترکیب نمایندگان منتخب مردم مشهد برای دورنهم مجلس شورای اسلامی ،انصافا ترکیب بسیار خوب و مغتنمی شده است . این ترکیب اگر بتواند که می تواند در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی کشور و استان و نیز شهر زیارتی مشهد منشاء اثر باشد و گام های ارزشمندی بر دارد ، بسیار برای مردم جای خوشحالی است و امید به آینده را برای مردم مشهد نوید می دهد.

در این ترکیب زیبا ، پزشک ، مهندس عمران ، بسیجی فرهیخته واقتصاد دان و استاد علوم دینی و آموزشی داریم که میتوان این معجون فکری و تجربی و علمی را ابزار ارزشمندی برای پیشرفت اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی دانست .

در سال تلاش و سازندگی و حمایت از کار و تولید ملی ، باید که طبق فرمایش مقام معظم رهبری ،گام های اساس تر برداشته شود و مطمئنا، نمایندگان منتخب مردم مشهد به حق مجهز به ابزار فکری ، فرهنگی و تجربی بایسته دراین خصوص هستند.

سابقه تک تک این افراد ، یعنی آقایان دکتر امیر حسین قاضی زاده ، مهندس سید هاشم بنی هاشمی و جواد کریمی قدوسی و حجج اسلام دکتر محمد حسین حسین زاده بحرینی و استاد نصرا.. پژمان فر که در علوم و رشته های  مختلف مدیریتی و اجرایی دارای سابقه می باشند ، نشان ازدرایت و روشن ضمیری مردم مشهد دارد که به انتخاب های خوب دست زده اند و مشهد را با انتخاب این افراد، برای مجلس مجهزبه سلاح فکری و تجربی شایسته ای  نموده اند

هرچند جبهه های اصول گرایی و پایداری برای انتخاب این افراد و سایر اشخاص که به این دو جبهه نزدیک بودند تلاشهای وسیعی صورت دادند و تبلیغات همه جانبه ای را دنبال نمودند، اما جدول آراء ریخته شده از سوی مردم به صندوق ها در دور اول و دوم انتخابات نمایندگان مجلس نهم، نشان می دهد که درصد فراوانی از مردم یک سویه به این تبلیغات نگاه نکردند و شم سیاسی و اجتماعی و فرهنگی خود را نافذ ساخته اند.

به طور مثال شخصی که در لیست دور دوم انتخابات ، در میان چهار نامزد از رتبه چهارم و یا آخر برخوردار بوده است و سه نماینده را جلوتر از خود داشته است و تبلیغات آنچنانی هم صورت نداده است در انتخابات دور دوم ، بیشترین درصد رشد آراء کسب شده را از آن خود ساخته و بقیه افراد با افت درصد آراء خود نسبت به دور اول مواجه شده و از دور اول رأی کمتری آورده اند.

در این رقابت که حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین حسین زاده بحرینی بالغ بر 30 هزار و 450رأی بیشتر ازدور اول انتخابات کسب کرده است ، سایر نمایندگان هر یک بین 15 تا 24هزار کمتر از دوراول انتخابات کسب رأی نمودند و با افت رأی مواجه شدند که جدول آماری آن در روزنامه خراسان رضوی  17/2/ 1391 چاپ شده است و در مجموع به ترکیب نمایندگان مجلس که یک اقتصاد دان کم داشت اضافه شد و این نشان از درایت و هوشمندی مردم مشهد دارد.

با این حال سایر عزیزانی که نام آنها در قالب 5 نماینده مردم مشهد گنجانده نتوانست بشود و نیز سایر نامزدهایی که در انتخابات شرکت کردند و تأیید صلاحیت شدند و البته به رقابت تنگاتنگ هم نرسیدند نیز اشخاص محترم ،فعال و علاقه مند به سرنوشت مردم و نظام اسلامی و کشورعزیزمان ایران بوده و هستند که در سنگرهای دیگر به خدمت شایسته مشغول بوده و خواهند بود و بدیهی است که از خدمت به این کشور ونظام اسلامی و مردم آن باز نخواهند ایستاد .

ردیف

نام و نام خانوادگی

مجموع آرائ مأخوذه

آرای نامزد

میزان آرای نامزد در دور اول

جایگاه نامزد در میان 4نامزد دور اول

جبهه اصولگرایان

جبهه پایداری

جبهه ایستادگی

نماینده مجلس هشتم

1

جواد کریمی قدوسی

424766

196070

218963

اول

*

*

-

*

2

محمد حسین حسین زاده بحرینی

424766

188293

158756

چهارم

*

-

*

-

3

عفت شریعتی کوهبنانی

424766

162768

177324

سوم

*

-

*

*

4

جواد آرین منش

424766

160247

184340

دوم

*

-

*

*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد