تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

دولت و اقتصاد مقاومتی

[Forwarded from ناظمى ابراهیم]
دولت و اقتصاد مقاومتی
آیت ا.. علم ااهدی امام جمعه مشهد هفته گذشته در خطبه های نماز جمعه که درروزنامه خراسان 23/12/94درج شده است بسیار در مورد نکوهش دولت و برنامه های اقتصادی و فرهنگی سخن رانده وازجمله پرسیده است دولت دردو سال گذشته درخصوص اقتصاد مقاومتی چه کرده است ؟!
من می خواهم به طور خلاصه بگویم که اگر برنامه های اقتصاد مقاومتی در دستورکارو برنامه های دولت نبود که آلان باید اجناس و کالاهای مختلف تولیدی کشور، به سبک دولت های هشتم ونهم، نسبت به سال 92حداقل سیصد درصد گران می شد اما می بینیم که در مجموع کالاهای موجود در داخل کشور در طی 2 سال گذشته کمتراز8 تا 10 در صد گران شده و بلکه در بسیاری از اقلام به همین میزان نیز کاهش یافته است . نرخ هر نوع کالایی را دربازار با دو سال قبل مقایسه کنید همین روند به شما ثابت ثابت خواهد شد که البته به شما ثابت هست چون درهمین جامعه زندگی می کنید و اگرمصارف انرژی هم گران شده برنامه مجلس و قانون های مصوب بوده است و همه مردم هم شاهد این ثبات در  قیمت ها هستند.
آیا آرامشی که در اقتصاد طی دو سال گذشته بوحود آمده است جای قدردانی ندارد؟! جناب امام جمعه محترم حرف های بی حساب زدن و براحساسات مردم سوار شدن درمنبرنمازجمعه صواب نیست .
اگر کارهای سنجیده  اقتصادی دولت بویژه اقتصاد مقاومتی درکشورنبود که بی ثباتی نرخ ها مانند 8ساله دولت سابق سر به فلک می کشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد