تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

چرا دروغ و لجن پراکنی ؟

 

چرا دروغ و لجن پراکنی ؟

( ابراهیم ناظمی )

 

چرا هنوز برخی ازتندروها ویا اصولگرایان ازشفافیت اطلاعات می ترسند و درفضای سیاسی واجتماعی دروغ گویی و لجن پراکنی می کنندو به حقایق و اعتقادات لطمه می زنند؟؟

در اغلب نوشته ها و پیام هایی که ازسوی برخی اصول گرایان انتشارمی یابد دروغ های متعدد بیان می شود وسیاه نمایی های فراوان صورت می گیرد ومرتب لجن پراکنی می گردد و مرتب گزارشهای دروغین ازعدم موفقیت های دولت به میان می آید و زمینه نا امیدی مردم را به فعالیت های دولت دامن می زند و دستاوردهای دولت را، ناچیز وکم ارزش جلوه می دهد.

 این نوع کارها که دررسانه های اصول گرا وحتی میانه رو فراوان گزارش می شود نشان میدهد که به طور کلی اصول گرایان و شکست خورده گان سال 92 انتخابات ریاست جمهوری ،از شفافیت های خبری می هراسند و هزاران جورسعی می کنند تا درخشش تلاشها و موفقیت های دولت تدبیر و امید را کم رنگ سازند.

دیدیم که اصول گرایان، دولت نزدیک به نائب امام زمانی خود را به عرصه مدیریت اجرایی کشور کشاندند وبه حد اعلاهم درتقدیس دولت کوشیدند و با خرابکاریهای فراوان، کشور را دربحران های عمیق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ومادی و معنوی اجتماعی فرو بردند و درعین حال،بازهم ادعای کشور داری عالیه را دارند و تصورمی کنند ازهمه بهترکشورداری بلدند و حداقل نه برای 20 سال بلکه برای همان 8 سال سیاه دولت ممتاز نهم و دهم شان هم نمی خواهند نگاهی به پشت سرداشته باشند ، تا قدری به خویش باز گردند و زیاده خواهی نکنند.

 البته ترس ازدرخطر بودن منافع ملی شان آنها را چنان گیچ کرده است که راه درست وغلط ومنطق وغیرمنطق راهم تشخیص نمیدهند و برای تخریب دولت به هرتهمت وافترا ودروغ پردازی دست می زنند وبی حیایی را به حد اعلا رسانده اند تا جایی که فردی نوشته است فاسد ترین رئیس جمهور ایران روحانی است !!! یا اینکه ازاتاق فکرشان 9 دروغ را به سید عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام، که صادقانه در تلویزیون با ملت سخن می گوید نسبت می دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد