تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

شکایت مجلس علیه دولت یا طنز اجتماعی❗️


                       

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار: 

 شماره ۲۵۹ 

 ارسال پرونده شکایت برخی از نمایندگان مجلس از دولت روحانی به دستگاه قضائیه،به یک طنز اجتماعی شبیه است. 

طی ۴ یا ۸ سال گذشته بارها به انحاء مختلف حملات تخریب ها و استیضاح وزراء که بیشتر هم برای فضاسازی علیه دولت بوده مطرح شده است که در این میان، هدف اصلی از چشم انداختن و یا زیر سوال بردن محبوبیت و بعضا خدمات عالمانه دولت از نگاه عوام بوده است. 

 مخالفان دولت بیش از آنکه که بخواهند به دولت روحانی ایراد عقلانی و منطقی و قانونی بگیرند هدفشان تاثیرگذاری برافکار عمومی بوده تا مردم را از دولت نا امید کرده باشند که کردند. 

حال شکایت اخیر نمایندگان نیز از جمله همان پروژه‌هایی است که بارها هم مطرح و تکرار شده اما نهایت یا بعد از مدتی به کنار گذاشته شده، یا اینکه طراحان وقتی با واکنش های اجتماعی مواجه شده‌اند از پیگیری صرف نظر کردند. 

اکنون نیز به نظر می رسد شکایت نمایندگان از همان دست کارهایی باشد که تنها قصد شان آلوده سازی باورهای اجتماعی علیه دولت است تا نشان دهند تخریب های گذشته بی اساس نبوده و این هم از همان طرح های شکست خورده است.

 اما اینبار اتفاقاً امیدواریم طرح شکایت نمایندگان از (دولت رفتنی ) استمرار یابد تا لااقل معلوم شود اصل شکایات چیست؟ و دولت هم بتواند در دفاع از خدمات خود ، راز و رمز های موانع و مشکلات ایجاد شده طی ۴ و ۸ سال گذشته را بگشاید. چرا که ( تاکنون) دولت بی اعتنا به همه جو سازی ها مشغول  انجام مسئولیت های خود و سرو سامان دادن به انبوه مشکلات و رتق و فتق امور بوده است لذا بار دیگر# تاکید می نماییم #که این بار اگر برای تخریب و دادگاهی کردن دکتر روحانی و دولتش هزینه می کنید لااقل تا جایی پیش بروید که این هزینه کردها از جیب مردم، ثمری و نتیجه ای بدست دهد و جوابی برای ملت داشته باشد نه اینکه با طرح شکایت و تبلیغات علیه دولت فقط قصد تاثیرگذاری بر افکار عمومی داشته باشید و برای جامعه و بیت المال ایجاد هزینه نموده و بعد هم ، آن را رها سازید !!.