تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

✅ سرداران باید زودترشهید می شدند !!

ابراهیم ناظمی خبرنگار:
شماره ۵۵۱- ۱۴۰۳/۱/۱۶
در جریان حمله اخیراسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه، برخی ازمسئولین کشورو نظامیان هم دوره آنها نه تنها متأثرنشدند بلکه به صراحت در مصاحبه های تلویزیونی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران نظامی گفتند این افراد تلاش‌های خود را در دفاع از اسلام و انقلاب انجام دادند و باید زودتراز اینها شهید می شدند؟؟!!!
یا اینکه در بخش دیگری از اخبار تلویزیون گفته شد ، حمله اسرائیل به* قسمتی *از کنسولگری ایران !!
من که واقعا نمی فهمم این چه تفکری است؟

اول بار قاسم سلیمانی این سخن را در مورد آیت هاشمی رفسنجانی ره بیان کرد اما داستان اوکاملا فرق داشت واین نمی‌تواند سرمشق گفتارانتصابی برای برخی مسئولان و نظامی ها درمورد هر شهادتی باشد.
اما اینکه چرا امروزهم دوستان سرداران نظامی درباره همکاران خود چنین سخنی می گویند و چنین تصوری دارند قابل پذیرش نیست، و به نظرمی رسد آقایان اصلا به این فکر نمی کنند که کشته شدن یک فرد چقدرموجب غم و اندوه مردم و خسارت به خانواده ها ودر مجموع کل جامعه ، کشور و نظام است، و باید بپذیریم که جان وخون پربهاترین کالا است که جایگزین ندارد.

متاسفانه من این سخن را که باید سرداران زودتر شهید می شدند در پی حوادث مختلف دفاعی مرتبط با شهادت سرداران نظامی از جمله حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه بارها در مصاحبه ها وگزارشات تلویزیونی شنیده ام، و می‌بینیم چه راحت خون این عزیزان را وجه المصالحه خود و بلکه فرونشاندن خشم مردم و خانواده ها قرارمی دهند!! در حالی که این سخن موجب خشم مردم ایران هم می شود.

https://t.me/abrahim2441

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد