تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

توزیع یارانه بنزین بین مردم

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار :
شماره ۵۰۳
برابر اعلام سیمای جمهوری اسلامی، کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با توزیع یارانه‌های انرژی میان همه خانواده‌های ایرانی موافقت کرد. 
اعضای این کمیسیون به دولت مجوز دادند تا پایان سال ۱۴۰۳ اقدام لازم برای بهره‌مندی مساوی همه ایرانیان از یارانه انرژی را انجام دهد؛ بطوریکه یارانه حامل‌های انرژی مانند بنزین، بر اساس شماره ملی بین مردم توزیع شود.
این مصوبه پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان، اجرایی خواهد شد.
در این باره ،البته با این توضیح که هنوز نحوه اجرا و تخصیص بنزین مشخص  نیست و مستلزم کارشناسی بیشتر می باشد باید گفت: با اجرای این طرح، دهها مشکل دیگر به مشکلات مردم و کشور افزوده خواهد شد و مطالبات جامعه افزون و قابل جمع آوری نخواهد بود.

دولت مردمی در پروپاگاندای حکومتی خود همیشه به دنبال طبقه بندی جامعه و تمایز بین فقیر و غنی است و در فکر صدقه دادن به مردم است و این در حالی است که سرمایه های مردم ایران به یغما می رود و دولت ها راه و رسم خدمت واقعی به مردم و جامعه را عمدا به بیراهه می کشانند تا مردم را غرق در مشکلات اجتماعی و مشغولیت های ذهنی کنند.
دولت میتواند سهمی از در آمد بنزین را به کسانی بدهد که صاحب ماشین نیستند بدین صورت امکان استفاده بیشتر از وسائط نقلیه عمومی را هم فراهم کرده و به کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک و نیز کاهش مصرف بنزین هم کمک خواهد شد بدون اینکه بنزین را بر اساس کد ملی ارائه دهد و مخاطرات امنیتی برای مردم و جامعه بوجود آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد