تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

✅ خنده عاملان جنایت کرمان

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار:
شماره ۵۲۰
عاملان جنایت کرمان که تاکنون ۹۱ نفر درآن کشته و ۲۰۰ مجروح داشته درکناری امن نشسته‌اند و منتظر پاداشند و به دنیای سیاست و دنیای خبرو مردم بالا پایین این کشورمی‌خندند که چه کردیم.به، به، نظام را بیمه کردیم. هرچند اعلام کرده اند تعدادی از عوامل را هم دستگیرکردند.
و حالاهریک از کشورها، مقامات، جناح‌ها،ورسانه‌ها در فضای مجازی و انتشاراتی مکتوب یک چیزمی‌گویند. و هیچیک نمی‌تواند سئوال کند ، متهم کند ، بازخواست کند و با یقین عاملان را حدس بزند.
علم الهدی گفته باید شکر خدا کرد و این شهادت‌ها را از الطاف الهی دانست، این شهادت ها برای استحکام نظام لازم است تقریباً همه امام جمعه‌های کشورانفجارهای کرمان را ازالطاف الهی خوانده و گفته اند باید مراسم شکرگزاری به جا آوریم. 
اصولگرایان:احمد خاتمی، علم الهدی وحسین شریعتمداری کیهان و برخی فرماندهان سپاه، رژیم صهیونیستی و آمریکا و داعش را مسبب انفجارهای کرمان دانسته اند.
برخی اصلاح طلبان و جریان اپوزیسیون خارج از کشور، در حادثه کرمان تشکیک می‌کنند و آن را به عوامل داخلی نسبت می دهند.
دکترزیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه در مصاحبه با مجری صدا و سیما گفته: این حادثه کاراسرائیل نبوده که مجری با الفاظ زشت و زننده به او حمله کرده است و احمد زید آبادی در جواب نوشته: خب بگو کار اسرائیله و تمام، حالا دیگه وعده انتقام ناکجا آبادتان را کناربگذارید و بسم الله، انتقام سختتان را بگیرید.
کیهان راس مثلث ترور را دستگاههای اطلاعاتی موساد و سازمان سیاه خوانده است.
برخی روزنامه‌ها ازجمله هم میهن می‌نویسد جامعه ایران مدت‌هاست دچارشکاف تحلیلی و ذهنی شده وهرگروه می‌کوشد روایت خود را بر پدیده‌ها و اتفاقات بارکند،
این روزنامه نوشته تثبیت و تشدید وضع ترورها که در دوره‌های مکرراتفاق افتاده ومتاسفانه دوام داشته به سرطان اجتماعی و سیاسی تبدیل شده، برخی گفتند: اگرکارداعش است پس نیروهای امنیتی خاطی که مرتکب اهمال کاری درحفاظت و امنیت منطقه شده اند و عوامل حادثه را قبل ازارتکاب عمل شناسایی نکرده‌اند را معرفی و محاکمه نمایید.
اینکه هریک ازاین رویکردها پذیرفتنی است یا نه، در نوع خود تبعات والزامات سیاسی کاملاً متفاوتی دربردارد که هیچکدام موجب عزت برای ایران و ایرانی و اسلام و انقلاب نیست.
اما آنچه مهم است سردرگمی ملت شجاع وغیرتمند ایران است که الان و درسایرمقاطع ازاین نوع ترورها، نمی‌داند که چه حرکتی بزند و شاید هم مات مانده، ترسیده وهنگ کرده.

https://t.me/abrahim2441

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد