تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

مجلس هفتم و انتظار ملت

یک مجلس دیگر درنظام جمهوری اسلامی ایران قانون گذاری راتجربه می کند ( مجلس هفتم )
در باره هر یک از مجالس کشور طی دوره های مختلف.اظهار نظر های متفاوتی می توان کرد من نیز نمی خواهم وارد این مقوله بشوم که نه وقت من اجازه می دهد و نه حوصله این کار وجود دارد فقط می خواهم تذکر کوتاهی را بدهم و آن اینکه به هر شکلی که در مجلس عمل شود همه اهداف و فعالیت نمایند گان و توانمندی های آنان در اوراق تاریخ ثبت می گردد و اگر این مجلس از مجلس ششم ضعیف تر عمل نماید بهتر است بدانید که مقبول جامع روشن امروز نخواهد بود و مردم انقلابی ایران عقب گرد در اهداف انقلاب را نخواهند پذیرفت و از مجریان کشور و نمایندگان مجلس انتظار است که با
شهامت و شجاعت و تدبیر
نمایندگی این مردم شریف را بنمایند

نظرات 3 + ارسال نظر
میکرون چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ق.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
ما که از وبلاگتون لذت بردیم می خواستم نظر شما را در مورد تبادل لینک بدانیم و اگر خواستید با هم تبادل لوگو هم بکنیم خلاصه یه سری هم به ما بزنید اگر دوست داشتید یه نظر هم بدهید .
با تشکر
بای

ابراهیم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
جایی برای اظهار نظر نیافتم . وبلاگ خوی داری من هم لینک می کنم موفق باشی . فرصت داشتی رو وبلاگت کار کن و مرا نیز یاری نما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:15 ب.ظ

مرگ بر جمهوری اسلامی زنده باد جبهه متحد بلوچستان
رهبر ان بلوچ ما دیگر باید از یوغ نظام شیعه جمهوری دیکتاتوری شیعه ایران خارج شویم وحکومت مستقل وخودمختار بلوچستان به مرکزیت زابل را بنا نهاد ه تا فرزند بلوچ به ما افتخار کنند دیگر نباید به اقوام دیگر ایرانی اجازه دهیم تا از ما مانند برده استفاده نمایند من یک فرد بلوچ هستم ساکن دبی وشهر قندهار هستم ومنتظر بودم که شاید بعد از سقوط صدام با مساعدت آمریکا اعلی حضرت رضا پهلوی بازگردد در منطقه من دوست محمدخان روزی نیست که من عده ای نیروی شیعه خمینی را راهی بهشت نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد