تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

در پی حذف امتیاز خودرو و موبایل :
حرکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی پسند یده است . اگر...

نمایندگان مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم ) اخیرا برنامه هایی را در دستور کار خود قرار  دادند که اگر جنبه شعار و تظاهر و ریا نداشته باشد امری پسندیده و قابل ستایش است  .

آنان قصد دارند . خویش را بر خلاف عرف گذشته از داشتن امتیازات گوناگون از جمله خودرو و موبایل و یا هزینه های دیگر که امتیاز های مرسوم طی سالیان و یا دوره های گذشته بوده است محروم سازند که البته این محرومیت ...    به حساب نمی آید بلکه برخوردار از ارزشی معنوی است که در واقع به معنای قناعت یعنی بزرگترین ثروت  است ( قناعت )

با این حال امید واریم این حرکت پسندیده برای نمایندگان قانون گذار کشور یک حرکت بنیادی باشد در جهت حذف رانت خواری های  گوناگون بکار برده شود .

اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی این حرکت را از خود شروع کنند و با همین انگیزه . به طرح و تصویب قوانین بپردازند امید می رود مبارزه با فقر و تبعیض بر مدار درست و واقعی خود قرارگیرد به شرط آنکه جنبه نمایش . تظاهر و ریا  نداشته باشد و با روشهای دیگر و ارتباطات پیچیده و پنهان دیگر برای خود   کسب امتیاز ننمایند .

به هر حال مردم امروزه دیگر فریب یک سری نمایش های دروغین را نیز نخواهند خورد بنابر این نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید بدانند که اگر بخواهند به این طریق خود را مردمی نشان دهند بالاخره مردم آگاه و هوشیار میهن اسلامی درس آنها را خواهند خواند
نظرات 2 + ارسال نظر
صدر دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:03 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
خوبه !
موفق باشی
صدر

هادی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام...امیدوارم خوب باشی و خوب بمونی...
اقا نه به بار نه به داره......کی داده کی رد کرده..
خوش جوون
یا ح...ق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد