تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

 مرعشی رئیس سازمان

شهامت و قاطعیت ستودنی

 

 

 رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وعده جذب 20 میلیون گردشگر، اگر چه مسئولیت مرا سنگین تر می‌کند، اما من به ارقام بیش از این نیز. دست خواهم یافت.

 حسین مرعشی در پاسخ به سئوال نمایندگان  کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که رسیدن به این آمار را غیر واقعی خوانده اند گفت : وعده جذب 20 میلیون گردشگر بزودی محقق می‌شود ودر این رابطه برگزاری تورهای گردشگری نیاز به اخذ مجوز ندارد (خبر گزاری فارس)

به این می گویند قاطعیت در تصمیم و اراده . اگر واقعا"رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور طی سال های آینده به این رقم از جذب گردشگر دست یابد و همه دستگاه های اجرایی نیز وی را در این باره یاری دهند می توان امید وار بود که از ناحیه گردشگران خارجی ارزی معادل در آمد نفت حاصل شود و زمینه اشتغال و صادرات در کشور نیز به سرعت رشد و توسعه یابد

من نیز پیشاپیش به رئیس سازمان میراث فرهنگی این شهامت را تبریک می گویم و درخواست می کنم هر یک از دستگاه های اجرایی که مانع رسیدن به این هدف بزرگ بشود به ملت ایران معرفی گردد همچنین هر نهاد و سازمان و فردی که حرمت مهمان    ( گردشگر خارجی ) را در کشور رعایت ننماید به دادگاه معرفی شود چرا که رشد صنعت گردشگری امروزه در جهان حرف اول را در توسعه ارتباطات . رشد اقتصادی . صادرات و اشتغال میزند و نباید از این مهم غافل ماند که هر چه دیرتر به این صنعت دست یابیم و در صدد توسعه آن نباشیم ضرر کرده ایم .ضرری ملی که جبران ناپذیر است و خیانت به کشور و نسلهای آینده خواهد بود  .

نظرات 1 + ارسال نظر
جامی یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ب.ظ

احسن . این امر باید جدی گرفته شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد