تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

سهم گروههای سیاسی از رسانه ملی

سهم گروههای سیاسی از رسانه ملی

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم گفت: نباید تریبون ملی را در اختیار گروه ها و جناح هایی که اصل نظام را قبول ندارند قرار دهیم تا افکارجامعه را آماج دیدگاه های خود قرار دهند.

"محمد تقی رهبر" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص عملکرد صدا و سیما در تحقق اهداف سیاسی احزاب این مطلب را بیان کرد ( خبر را بخوانید )

 اما رسانه ملی آنگاه ملی است که همه گروههای سیاسی ، فرهنگی ، و اجتماعی موافق نظام بتوانند از آن برای انعکاس نظرات خود بهره بگیرند و در وافع سهم داشته باشند .

البته طرح دیدگاه های مختلف در جامعه نباید به معنی تخطئهء دیدگاههای دیگر باشد ، اما اگر کسانی که، یک جانبه سخن می گویند بدانند که در جامعه عاقلانی هستند که افکار و اندیشه های آنها را نقد می کنند و واقعیت ها وغیر واقعیت های را از هم تمیز می دهند یک جانبه سخن  نخواهند گفت . و از طرف دیگر وقتی مردم با انواع دیدگاه ها مواجه شوند استعدادها و تفکرات آنان رشد بیشتری پیدا خواهد کرد. و اگر این حق برقرار نشود به عقیده من تضییع حقوق است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://dolateeeshgh.blogfa.com/

سلام
عنوان وبلاگتان بسیار پر معنا و بر اساس اصول انقلاب اسلامی است .
چه شد . اصول عدالت و مشارکت مردم در اداره جامعه و.....در ۱۶ سال گذشته به فراموشی و مورد ظلم واقع شد ؟
چرا در ۱۶ سال گذشته بقدری معیارها و اصول انقلاب و فضای زندگی اجتماعی غبار آلود و گل آلود شد . که فقط دشمنان در لباس دوست و دشمنان خارجی توانستند ماهیهای خود را بگیرند و آنان که بی کلاه و زیر سئوال رفت هویتهای انقلاب اسلامی و ارزشها بود ؟
چرا از شیفتگان خدمت جز پوستی به جا نماند . و آنچه در ۱۶ سال گذشته وجود داشت حرص و ولع و خود باختگی در برابر قدرت و استکبار بر جامعه بود.
امروز چه باید کرد ؟ حالا که ارزشها را در ۱۶ سال گذشته زیر سئوال برده اند . میشود منتظر حکم زمانه بود تا ایران اسلامی هم هم رنگ جامعه جهانی شود ؟
به نظر شما میتوان با استراتژی دولت ۷۰ میلیونی به اتحاد و اتفاق ملی برسیم تا ارزشها زنده و پر بارتر شوند ؟
ممنون از حضورتان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد