تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

شب قدر و نگاه سیاسی به پشت سر

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار
شماره ۱۹۸
قرآن ها را که روی سر داشتیم روضه خوان گفت: گناهاتون را بیاد بیارید و در این شب قدر از خدا بخواین آنها را ببخشه، من یه لحظه به خودم اومدم گفتم خدایا من چی گناهی کردم ؟
در همین اثنا به یاد گناهانی که درسطح جامعه به فزون جاری است افتادم از خدا خواستم و دعا کردم خدایا کسانی را که در عالم سیاست و برای حفظ قدرت به دیگران تهمت می‌زنند،کسانی که دروغ میگن، اونایی که با کلیپ های ویدیویی سعی در تخریب رقیب یاخدمت گذاران مملکت دارند ، تهمت ناروا می‌زنند، نفاق میکنند،دروغ میگویند و دیگران را دروعگو و منافق می خوانند، معرفت دینی ندارند اما تظاهر به دین داری میکنند نفرت و خشم در جامعه رواج میدهند، ترور شخصیت میکنند تاجرم های خودشان را به این وسیله بپوشانند ومردم را از کسب حقیقت دور کنند.خدایا اگر تغییر پذیرند از سر تقصیراتشان در گذر وآنها را هدایت کن، تا از دلبستگی به دنیا و ظلم به بندگانت نیز حذر کنند.
دعا کردم خدایا اینها بد جوری خون به دل مردم می کنند و به نام دین، اعتقادات مردم را هدف میگیرند به طوری که تحمل این وضعیت برای مردم سخت شده ، از خدا خواستم این جماعت به ظاهر دیندار و به باطن منافق و دنیا طلب و ظالم را متحول گردان و کسانی را که به حقوق مردم و بیت المال تجاوز میکنند را نیز رسوا کن،
در همین اثنا بود که چشمم به جوانی در مسجد افتاد که درست شبیه شهید حججی بود، و از قضا لباس بسیجی هم به تن داشت، دردم بیشترشد عکس شو گرفتم شاید شما هم چشمتون به این عکس بیفته و متحول شوید که چه جوانهایی در راه اهداف مقدس فدا شدند اما حاصلش نابودی بسیاری از ارزشهای انسانی بوده، دعا کردم خدایا از سر تقصیرات همه ما در گذر و مسئولان این کشور را متوجه محصول رفتار و گفتارشان گردان ، و باران رحمتت را که حتما به دلیل خطاهای متولیان کشور از ما دریغ می کنی به ما ارزانی دار.آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد