تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

حاج قاسم سلیمانی ، در حیاتش آرامش ، در مماتش خشم

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار
شماره ۱۹۲
هر وقت می‌خواهیم از تلویزیون اخبار گوش کنیم صحبت از شهیدحاج قاسم سلیمانی است، یک کمی هم به فکر روان مردم باشید این قدر از حاج قاسم برای خودتان خرج نکنید.
حاج قاسمی را که خودتان به قربانگاه فرستادید دائم در تلویزیون از او دم میزنید و محبوبیت او را خرج خودتان می کنید، کمی شرم کنید ! آخر این سینه زنی شما در تلویزیون برای حاج قاسم در مخ مردم طوفان ایجاد می کند هردم و ساعت یوسف سلامی را میفرستید میان مردم تا عکس حاج قاسم را جلوی چشم مردم بگیرد و یا بی مناسبت از او در برنامه بدون تعارف دم میزنید و مردم را بیاد این فاجعه ی پر رمز و راز می اندازید، تا بین سلیمانی و ظریف جدایی بسازید، آیا این بازی و کاسبی با خون شهید نیست ؟ تقدیر از شهدا لازم است اما خون شهید که نباید بازیچه منافع یک جریان سیاسی قرار گیرد، از هنر خودتان بگویید، شما هم مکتب حاج قاسم نیستید.
یادمان نرفته چه کسانی حاج قاسم را به مقتل فرستادند، چه کسانی نیمه شب به ثانیه از رفتن حاج قاسم به عراق اطلاع داشتند و استخبارات عراق را مطلع کردند و به آنها گرا دادند که مسیر حرکت او را به کاخ سفید گزارش کند حالا هی از سلیمانی دم بزنید، و خون ملت را در این داغ و جفا کثیف کنید!! بس است دیگر
حسن کاظمی. سفیر سابق ایران در عراق در برنامه بدون تعارف ۲۰و۳۰ جمعه ۱۴۰۰/۲/۱۰ در پاسخ به سئوال رضوانی گفت: اگر سلیمانی زنده بود می گفت: تمام این مسائل حاشیه ای را بگذارید کنار، این ها اختلاف برانگیز است.
اماحیف ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد