تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

دکتر روحانی سخن بگویند یا نگوید؟

ابراهیم ناظمی :
برخی از روزنامه‌ها برخلاف متن جامعه به چند جمله کلیدی و مهم از سخنان رئیس جمهور و یا اعضای هیات دولت اشاره کرده و می نویسند اگردکتر روحانی و اعضا دولت سخن نگویند، نمی گویند، نگفت !!
گویی این روزنامه ها از سخن گفتن روحانی هم خوف دارند.!

این روزنامه ها که اکثرا از جناح مقابل دولت هستند متون خبری دولت را با نظرات غیر کارشناسی کاربران فضای مجازی، درهم می آمیزند و از تاثیر سخنان مقامات اجرایی می کاهند.
مثلا میگویند: چرا فلان مقام گفته اگر تلاَشهای دولت نبود الان در ایران قحطی می شد، یا میگویند: چرا رئیس جمهور گفته میتوانیم دهه ۹۰ را دهه نجات ملی بخوانیم یا اینکه چرا معاون اول گفته: تلاشهای دولت مانع اقدامات خصمانه دشمنان علیه ملت ایران شد؟ و چراهای دیگر ؟؟

این در حالی است که متن جامعه و نخبگان نیز از سکوت روحانی گله دارند، و میگویند: چرا دکتر روحانی سخن نمی گوید و مسائل و مشکلات را با مردم در میان نمی گذارد؟
این در حالی است که دکتر روحانی رئیس جمهور مطلبی را تنها یک بار در جلسات هیات دولت میگوید و خود یا معاونانش هم دوباره آن را تکرار نمیکنند، وصدا و سیما هم نیز اهم سخنان آنها را سانسور کرده ودر بخش های خبر و سایر برنامه ها نیز به آن ها نمی پردازد و یا صحبت های کم اهمیت تر را به طور خلاصه در بخش های خبر بیان می کند. که در نتیجه حقوق مردم و جامعه در این باب مورد احترام قرار نمی گیرد.
این در حالی است که در نشست اخیر فعالان سیاسی و حزبی هم که به رسم هرساله با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شده است اعضا در این موارد تاکید نمودند که رئیس جمهور باید ضمن پذیرش نقدها، سخن بگویند و ازعملکرد دولت با صراحت دفاع کند و آن را به شکل جدی تر درمنظر افکار عمومی قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد