تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

توقف در دهه ۱۳۶۰

 توقف در دهه۶۰ 

سخن روی جلد کتاب چهل ساله انقلاب
✍ ابراهیم ناظمی روزنامه نگار:
شماره۴۱۱
گاهی به پشت سرنگاه کن، نام سریال پرمعنایی بود که امین تارخ، ره، بازی کرد، براساس همین معنا، برخی ازته مانده های کسانی که امروزه اصولگرا خوانده می شوند و پرچم امام حسین وحضرت  فاطمه زهرا.. و شهدای انقلاب هم ازدستشان نمی افتد وبه خاطرچند تارموی دختران،مملکت را به آشوب می کشانند وبعضا مردم را می کُشند و یا برخلاف وظیفه، آتش بیارمعرکه های اغتشاش میشوند و خسارت های میلیاردی به مردم و کشور وارد می سازند و اعتقادات مردم را به بازی می گیرند؛ درسال‌های ۶۹ تا ۷۳ پس ازرحلت امام خمینی ره، درمقابل چپی ها یا همان ها که خط امامی ها گفته می شدند وحاکم بودند،مانع تراشی می کردند و آنها را دگم اندیش و متحجرمی خواندند.
اینها گروهی بودند که حرفهای مترقیانه به جامعه تحویل میدادند و چپی ها را متظاهربه مبانی اسلامی و دینی و بنیاد گرایی وافراطی گری متهم می کردند وافکارعمومی جامعه را با همین ترفندها جلب نمودند، که به همین واسطه هم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با اینها همراهی کرد تا فضای کشوربازترو دموکراتیک تر شود اما رفته رفته اینهاهمه ارکان قدرت را دراختیار خود گرفتند وقوانین را به میل خود تغییردادند وحالاهم علیرغم همه دین گریزی هایی که به وجود آورده‌اند و مرزشکنی های اسلامی که کردند اکنون حجاب را نماد دین داری وانقلابی حاکمیت خود، معرفی می نمایند و با انواع حیله ها، مقدس مآبی ازخود بروزمی دهند و دیگران را متهم به دین گریزی و غرب گرایی ونیزمتهم به همراهی با بیگانگان و براندازان می نمایند وهرروزیک ترفند به کار میبرند از جمله دیروز، مکتب سلیمانی را طرح کردند واکنون امت رسول الله را علم می کنند وجامعه را در فضای دهه۶۰ نگه داشته اند تا خود را بندگان خالص خدا و پیروان محض ائمه اطهار معرفی نمایند و دیگران را ضد دین، ضد خدا، و غرب گرا می شمارند.
استیون واینبرگ می گوید:
با دین یا بدون دین آدمهای خوب کارخوب میکنند انسانهای بد کاربد، اما برای اینکه انسان بخواهد با ظاهرخوب کارهای بد بکند قطعا به دین نیاز دارد.
حالا همین جماعت مترقی اوایل دهه ۷۰ انقلاب ،شبکه های خبری و فضای مجازی راهم قطع می کنند تا آگاهی و روشنایی را از مردم خود دریغ نمایند، تا مردم دروغ هایشان را بیشترباورکند.
و این در حالی که ابراهیم رئیسی قبل از انتخابات ریاست جمهوری اش گفته است :فضای مجازی بهترین بسترهست برای نظارت مردم بر دولت مردان !
https://t.me/abrahim2441
       به بنیاد فکری نوآوران بپیوندید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد