تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

بازار ارزشها کجاست ؟؟

ابراهیم ناظمی روزنامه نگار:
شماره ۴۳۳
آیا کسی سراغ دارد بازار ارزشها کجاست؟ من خریدارم اما نمیدانم کجا تولید میشود و کجا به فروش میرسد،البته آوازه آن را زیاد می شنوم که می گویند باید ارزشها را حفظ کرد، به هر حال دوست دارم بسیار بسیار بخرم و حتی انبار کنم اما پیدا نمیکنم فروشنده ای هم سراغ ندارم ، آدرس هم جستجو می کنم اما کسی آدرس سراغ نمی دهد، از طریق اینترنت و فضای های مجازی هم تعقیب می کنم ارزش ها را پیدا نمیکنم نمیدانم مرکز تولید آن ها کجاست و چه کسانی ارزش ها را تولید میکنند، شاید هم برخی آنها را انبار کرده اند تا از دسترس همگان خارج باشد، شاید هم شهدای دهه ۶۰ همه را با خود برده اند، به هر حال من تشنه ارزشها هستم ،ارزش هایی که بتواند جامعه را به صلح و صفا و آرامش و شادی و اطمینان و رفاه و آسایش و مداوا و مدارا و استراحت برساند و دروغ را که باعث همه فسادهاست برچیند و دغدغه ها، نگرانی ها، مشکلات، ترس ها و اضطراب ها و تهدیدها را جمع کند و تاریکی ها را به روشنایی مبدل سازد، هوا هوای پاک باشد و گرد و غبار ها زدوده شود، و وقتی یکدیگر را می ببینیم شادمانی پدید آید و شادمان شویم و مقصد روشن باشد و وسیله مسافرت مهیا گردد و هیچ نگرانی وجود نداشته باشد تا به آرامش برسیم و آنجا اتراق کنیم و در شادی و معنویت خدا را به سوی خود فرا خوانیم و در یک کلام به سرمشق ها باز گردیم و به افتخارات نائل شویم و هستی جاودانه را تجربه کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد