تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

تشنگان قدرت و شیفتگان خدمت

یادداشت ها و نکته هایی در باره موضوعات اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی

حال مردم را ازاین که هست بدتر نکنید

  ابراهیم ناظمی :
مکرر در مکرر خبرها و نقل وقول هایی از اوضاع کشور و امور اجرایی توسط مسئولان به گوش می رسد که مایه بدحالی، نفرت و حسرت است.
این سخنان که از سوی مدیران و وابستگان جناح حاکم و نیز منصوبان دولت عنوان می شود با وقاحت تمام ادعای پیشرفت و حل مشکلات را دارد.در حالی که در یک قلم گفته شده به خاطر نبود گاز ۱۰ کارخانه سیمان در تعطیلی و یا نیمه تعطیل بسر میبرد،و یا چاپ پول که بی پشتوانه در دولت به ۳ برابر رسیده است !!
نمی‌خواهم به مواردی اشاره کنم و یا به موضوعی خاص از آنها بپردازم که در این اوضاع ملتهب اقتصادی و سیاسی و آشفته بازار گرانی اقلام و کالاهای اساسی (طلا، دلار، سکه ، آهن و سایر مصالح ساختمانی) همه چیز اظهرو من الشمس است و مجال پرداختن به هریک از  آنها و سخنان عجیب و غریب برخی ها نیست و موضوع نوشته را هم طولانی می کند،

فقط می خواهم به یک نکته اشاره کنم و آن اینکه به نظر می رسد افرادی که حرف ها و پیام هایی، خلاف حقیقت و واقعیت جامعه ، اقتصاد ، پیشرفت ،و سیاست و برجام و روابط با کشورها بیان می دارند و از تغییرات و حل مشکلات سخن می گویند و حال مردم و شعور جامعه را نادیده می گیرند تنها کسانی هستند که در اردوگاه اقلیت حاکمیت و اصولگرایی سیر می نمایند و مبادله مطلب می کنند و بس، و این را در نظر نمی گیرند که سایر اقشار جامعه نیز ، هم سخنان اصولگرایان را می شنوند و هم نقد ها و سخنان منتقدین و معترضین و صاحب نظران دیگر را ،
بنابراین، ادعاهای بی اساس و بلوف در امور اجرایی، روح و روان مردم را درگیر خود می کند و نفرت و حسرت می آفریند.
عده ای قدرت طلب و مجیز گو هم در اردوگاه اقلیتی اصولگرایان ،خود را در محفظه بسته اخبار همین جناح مشغول کرده و چشم بر واقعیت ها می بندند که گویی همه چیز بر وفق مراد آنها است و اجبارا هم، نباید وجود مشکلات را در دولت هم جناح خود تایید کنند و بر این باورند که دروغ پردازی هایشان ، کما فی السابق باور مردم می آید، در حالی که سخنانشان حال مردم را بدتر می کند و خشم و نفرت و تاسف می آفریند.

من به سخنان سخنگوی دولت که گفته پیشرفت ایران قابل مقایسه با سایر کشورهای جهان نیست .. یا ائمه جمعه که سخنانی عجیب می گویند و مرتب به شعور مردم توهین می نمایند و نیز استقرار نظام را تنها در گرو حجاب می دانند.. و نیز بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که خواهان اعدام زود هنگام معترضان می شوند اشاره نمیکنم که مردم خود آگاهند و می توانند تحلیل گران خوبی باشند و حقیقت ها را دریابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد